Wednesday, August 31, 2011

Raya Raya dan Raya

Slamt ari rye sume...
dh 2 ari dh rye
rye thn ni mriah tp mcm x rye
nape aku kte cmtu???
sbb thn ni rmai sdare ade and enjoy
pastu rye prtme aku x rye pon
stakat rye kt umah je
klaw braye pon mlam tu gi umah tok ngah ngan tok lang
mcm biase la lpas smayang rye ade sesi brmaaf-maafan
tp ade stu kejutan yg mmng tdak dsngka2
blik je dri smayang raye bru nk mkan
tetibe kluarga to ngah dtang
awal btul
msti diorg straight dtang lpas smayang rye
jdi sbelum ktorg brmaaf-maafan kne la lyan tetamu dlu
pastu bru bleh brmaaf-maafan
dn brmula lah sesi mngumpul pitis
'sape blom keje die dpat duit rye'
itu la kelayakan untk dpat duit rye
pastu sesi fotografi
mse tu bru la dpat kpercayaan oleh parent aku tok gne nikon d3100
parent aku nyer
biase la dlam 2 thn je 2 kamera dh rsok kt tngan aku (ganas kn)
stelah puas aku mmuju parent aku dpt jugak aku pkai
itu pon kjap2 parent aku tnye kamera camne
anyway mmng best la dpt jdi fotographer
ni ade some pic yg aku amik








pastu, rye ke 2 gi jlan2 kt mlake ngan pak lang
kopak ooo......
mkan x meal
bli bnde yg xde faedah dan mngarot
tu je la cite raye untk kli ni
nnti klaw ade yg best aku post agi....







No comments:

Post a Comment