Wednesday, November 3, 2010

Kem Lanchang

Tngh ari td aku bru blik dri kem lanchang....
mmng memenatkan sbab bnyak aktvt yg djlankn
tp best la sbb bnyak pngalaman bru
blind trail,pandu arah,flying fox&wall climbing
tp rse x puas la sbb skali je bole try stiap aktvt....
tyme mlm sribu bintang(tp xde bintang pown) group aku buat sketsa
ade ke ptut aku kne jd wtak utama sbb dh x smpat nk brlatih
alasan aku leh wat spontan...
ape diorang pikir aku ni biase brlakon ke
dh la aku ni mcm kayu
aku ni ade tyme otak aku aktif ade tyme aku blank
so aku brlakon la
dh la gmentar,sakit prut pastu ngantuk agi
mmng huru hara, ape2 yg trlintas kt otak aku tyme tu aku buat je
yg aku plik group aku dh la wat prsmbahan skejap je,huru hara lak tu
tp bleh dpat no satu...
ape leh buat dh rezeki trime je la...
tp yg x bestnye blik je kt skola
aku trbace kt ppn knyataan kt asrama
dye tlis bbrape dorm kne clearkn locker sbb nk pkai untk bdak ragbi
then nme dorm aku ade plak
ade ke ptut dorm aku trlibat
spatutnye dorm aku ptut dkecualikn
dh la lantai dh rtak ckit
nnti konfem pecah tiles sbb yg dduk dtang tu bdak ragbi
aku tau sngat prangai bdak ragbi ni
diorang bkannye budak mnari balet
pergh...mnyirap gile aku tyme tu
dh la pnat bru blik dri kem pastu kne clearkn locker
dgn brg yg pnuh kt dlm locker aku x tau mne nk ltak sume brang tu
x kn nk bwak blik sume brang
nsib baek aku ade dorm ke-2 bleh simpan sparuh brang aku kt sane...
brgune jgak dorm 3b5...
x sia2 aku jd pnumpang kt dorm tue...hihihi
thanx to jemat,shamil and capek sbb bgi aku ltak brg aku kt sane
biase la kte bdk dorm msti tlng mnolong...
tp satu ayat best yg akan brada dingatan bdak lelaki tyme kt kem tu ialah ucapan tuan shahril
"owh korang maen bola eh"
hahaha...gaye dye ckap mcm brgurau
tp bdak lelaki sume kne dende sbb maen bola
tuan shahril sruh brsiap untk dinner kitorang bleh agi maen bola...
tringat zmn kitorang form 1 dlu slalu kne dende....hahaha



No comments:

Post a Comment